Oblast TV
Po absolvování obdržíte bonusová videa se cvičební hodinovou jednotkou, ve které jsou zapojeny naše děti.
Rozvoj přírodovědné gramotnosti:
Další nabízené webináře:
Název |
Zaměřeno na |
Délka |
Cena |
Zábavné pokusy I. část |
Vlastnosti látek |
4x 45 min |
1000,- |
Zábavné pokusy II. část |
Voda |
4x 45 min |
1000,- |
Zábavné pokusy III. část |
Plyny |
4x 45 min |
1000,- |
Zábavné pokusy IV. část |
Světlo |
4x 45 min |
1000,- |
Badatelsky orientovaná výuka v praxi |
MŠ a 1. stupeň |
8x 45 min |
2000,- |
Badatelsky orientovaná výuka v praxi |
2. stupeň a SŠ |
8x 45 min |
2000,- |
Do vědeckých webinářů jsou zapojeny naše děti, máte tak možnost vidět jejich zapojení ů při BOV, sledovat myšlenkové mapy předškoláka, prvostupňového a druhostupňového dítěte.
Webináře si můžete v průběhu dne kdykoli pustit, zastavit, vrátit. Po celou dobu jsme Vám k dispozici, odpovíme na Vaše dotazy, uvítáme Vaše připomínky.
VLASTNOSTI LÁTEK, VÝROBA VĚDECKÝCH HRAČEK – prožitkovými experimenty s dětmi pozorujeme různá skupenství látek, analyzujeme neznámé vzorky, zkoumáme různé vlastnosti látek. Vyrobíme si několik vědeckých hraček, díky kterým zaujmeme nejenom děti.
VODA – seznámíme vás s různými vlastnostmi a anomálii vody, experimentálně nahlédneme do důležitosti čističky odpadních vod, pokusem dětem odpovíme, proč se nesmí pít slaná voda nebo na jakém principu funguje horkovzdušný balón.
PLYNY – ukážeme si různé vlastnosti plynů – vzduch, kyslík, dusík, vodík, oxid uhličitý, jejich postavení v životě člověka, efektivně demonstrujeme kyselost některých plynů nebo jejich rozdílnou hustotu vůči vzduchu.
SVĚTLO– efektivní pokusy s teplým i studeným světlem, co vše kolem nás svítí, ukážeme vám, proč není vhodné mít kartáčky společně v místnosti s WC, vyrobíme svítící pěnu, dostanete typy na levné svítící látky a kouzelnické efekty pro děti a mnoho dalších zajímavých nápadů do výuky
BOV v praxi – cílíme rozvoj znalostí v technickém a přírodovědném prostředí již od mateřské školy. Díky připraveným badatelsky orientovaným experimentům lze rozvíjet vzájemnou spolupráci a komunikaci mezi dětmi a žáky. Každý má možnost přijít na výsledek svojí cestou. Vzbuzujeme zájem nejen o technické, ale i přírodovědné obory.
Díky připraveným a v praxi odzkoušeným experimentům učitelům usnadňujeme práci s přípravou hodiny a pomáháme jim zpestřit výuku. Děti a žáci si na připravených experimentech mohou nejen vyzkoušet, co se v teorii naučili, ale také si ověřit nabyté znalosti, popřípadě u mladších dětí zkoumat svět kolem sebe a díky praxi časem pochopit teorii. Naším záměrem je učit pro život, ne pro školu, proto většina experimentů má propojení do praxe.